LTC0344 - Liikumise/tantsupõhised meetodid ja tehnikad
Sihtgrupp
Õpetajad ja eripedagoogid, kes on huvitatud tantsu- ja liikumise meetodite, tehnikate ja harjutuste rakendamisest õpetamisel erinevate vajaduste ja eripäradega õpilastega nii klassiruumis kui individuaaltöös.
Eesmärk
õppida kasutama liikumise/tantsupõhiseid tehnikaid töös eri vajaduste ja eripäradega õpilastega nii klassiruumis kui ka individuaaltöös.
Sisu
Teoreetiline ülevaade kehateadlikkusel ja liikumisel põhinevate meetodite ja tehnikate kasutamise võimalustest ja põhimõtetest. Ülevaade ja praktiline omakogemus kehateadlikkusel, liikumisel ja tantsul põhinevatest meetoditest ja tehnikatest õpimotivatsiooni, emotsionaalse seisundi, üldpädevuste ning õppekavapõhiste teadmiste ja oskuste omandamise toetamiseks. Fokusseeritakse eelkõige õpilaste töövõime toetamisele (õppimisele häälestumine, tunni alustamine ja lõpetamine, üleminekud ühelt teemalt teisele, stimulatsioon ja lõõgastumine), täidesaatvatele funktsioonidele; sotsiaalsetele oskustele ja suhetele (eneseregulatsioon, koostöö); õppimise toetamisele (õppematerjali näitlikustamine, integreerimine).
Eeldused
Töötamine eripedagoogina või õpetajana
Õpiväljundid
Koolituse tulemusel on saanud ülevaate ja praktilise omakogemuse olulisematest liikumise/tantsupõhistest meetoditest ja tehnikatest, nende rakendamise peamistest eesmärkidest ja põhimõtetest; valib ja kasutab eesmärgipäraselt liikumise/tantsupõhiseid meetodeid ja tehnikaid õpetamisprotsessis; mõtestab liikumis-ja tantsupõhiste meetodite, tehnikate võimalusi, kasutegurit ja piiranguid õpilaste vajadustest ja õppekava eesmärkidest lähtuvalt.
Õpikeskkond
20-kohaline projektori ja pabertahvliga ruum, mis toetab rühmatöö õppemeetodit
Koolitaja kompetentsus
tantsu- ja liikumisterapeut, koolipsühholoog
Maht
52 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Kadri Herde, 639 1752, kadri.herde@tlu.ee