TKC0070 - Koolieeliku arengu toetamine lõimitud tegevuste kaudu koolieelses lasteasutuses
Sihtgrupp
vene töökeelega koolieelsete lasteasutuste õpetajad
Eesmärk
saada juurde teadmisi uuenenud õppekava rakendamise võimalustest koolieelses lasteasutuses, arendada oskusi laste arengu toetamiseks lõimitud mänguliste tegevuste kaudu.
Sisu
Uuenenud koolieelse lasteasutuse õppekava põhimõtted ja prioriteedid. Mängulise õppe olemus lasteaias: lapse ja õpetaja roll mängulises õppes. Erinevate õppe- ja kasvatustegevuse valdkondade lõimimine mängu kaudu. Üldõpetuslike põhimõtete rakendamine valdkondade õppesisu ja tegevuste lõimimisel. Lõimitud tegevuste planeerimine ja läbiviimine. Rutiintegevuste roll lapse eesti keele arengu toetamisel. Hommikuring sissejuhatava tegevusena päevateemasse ja tegevuste lõimimise vahendina. Eestikeelseid mänge koolieelikutele. Loovtegevuste lõimimine mängulise, kunstilise ja muusikalise tegevuse kaudu. Folkloorielementide ja rahvuskommete kasutamise võimalusi.
Eeldused
vene ja eesti keele valdamine tasemel, mis tagab võimaluse osaleda õppes
Õpiväljundid
tunneb uuenenud õppekava rakendamise võimalusi lasteaias;
teab õppemeetodeid ja võtteid mängulise õppe rakendamiseks koolieelse lasteautuse õppe-ja kasvatustegevuses;
oskab planeerida ja läbi viia integreeritud tegevusi, toetamaks lapse arengut koolieelses lasteasutuses;
julgeb lastega ja kolleegidega suhtlemisel kasutada eesti keelt.
Õpikeskkond
ülikoolilinnak või tellija ruumides
Koolitaja kompetentsus
ekspert
Maht
52 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Irina Birjukova, 6199520, irina.birjukova@tlu.ee