HRC0003 - Motivatsiooni roll üldpädevuste käsitluses

Sihtgrupp

õpetajad, kooli tugipersonal, kooli juhtkond

Eesmärk

saada ülevaade motivatsiooni olemusest ning võimalustest toetada autonoomse motivatsiooni arengut.

Sisu

Miks just isemääramisteooria?
Psühholoogilised põhivajadused. Kontrollitud ja autonoomne motivatsioon.
Autonoomne motivatsioon ja üldpädevused.
Õpetaja roll autonoomse motivatsiooni kujunemise toetajana. Tagasiside roll autonoomse motivatsiooni toetamisel.

Eeldused

kuulumine sihtrühma

Õpiväljundid

on saanud tervikliku ülevaate ühest empiirilist kinnitust leidnud motivatsioonikäsitlusest ning mõtestanud selle rakendamise võimalusi koolikontekstis;
on arutlenud motivatsiooni olemuse üle; on omandanud ja kinnistanud õppija autonoomset motivatsiooni toetavaid käitumisi (sh õppimise tagasisidestamine);
on võrrelnud tunnitegevusi koolitusel käsitletuga.

Õpikeskkond

ajakohased õpperuumid

Koolitaja kompetentsus

Koolitajate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.

Maht

10 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Külli Rauk, 6199523, kulli.k@tlu.ee

Koolitaja