HRC0003 - Motivatsiooni roll üldpädevuste käsitluses
Sihtgrupp
õpetajad, kooli tugipersonal, kooli juhtkond
Eesmärk
saada ülevaade motivatsiooni olemusest ning võimalustest toetada autonoomse motivatsiooni arengut.
Sisu
Miks just isemääramisteooria?
Psühholoogilised põhivajadused. Kontrollitud ja autonoomne motivatsioon.
Autonoomne motivatsioon ja üldpädevused.
Õpetaja roll autonoomse motivatsiooni kujunemise toetajana. Tagasiside roll autonoomse motivatsiooni toetamisel.
Eeldused
kuulumine sihtrühma
Õpiväljundid
on saanud tervikliku ülevaate ühest empiirilist kinnitust leidnud motivatsioonikäsitlusest ning mõtestanud selle rakendamise võimalusi koolikontekstis;
on arutlenud motivatsiooni olemuse üle; on omandanud ja kinnistanud õppija autonoomset motivatsiooni toetavaid käitumisi (sh õppimise tagasisidestamine);
on võrrelnud tunnitegevusi koolitusel käsitletuga.
Õpikeskkond
ajakohased õpperuumid
Koolitaja kompetentsus
Koolitajate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
10 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Külli Rauk, 6199523, kulli.k@tlu.ee