HRC0244 - Positiivse käitumise kujundamine
Sihtgrupp
õpetajad
Eesmärk
kujundada arusaam lapse sotsiaalsest arengust, käitumisraskuste põhjustest ning laste käitumise suunamise võimalustest.
Sisu
Sotsiaalne areng koolieelses eas. Käitumisraskused ja nende põhjused. Positiivse käitumise kujundamine rühmas. Meeskonnatöö käitumisraskuste ennetamisel ja positiivse käitumise kujundamisel.
Eeldused
kuulumine sihtrühma
Õpiväljundid
Tunneb lapse sotsiaalse arengu põhimõtteid. Teab käitumisraskuste põhjusi. Oskab rühma meeskonna liikmena toetada lapse positiivse käitumise kujunemist.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.
Koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
6 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee
Koolitaja
MA Lii Lilleoja