HRC0244 - Positiivse käitumise kujundamine

Sihtgrupp

õpetajad

Eesmärk

kujundada arusaam lapse sotsiaalsest arengust, käitumisraskuste põhjustest ning laste käitumise suunamise võimalustest.

Sisu

Sotsiaalne areng koolieelses eas. Käitumisraskused ja nende põhjused. Positiivse käitumise kujundamine rühmas. Meeskonnatöö käitumisraskuste ennetamisel ja positiivse käitumise kujundamisel.

Eeldused

kuulumine sihtrühma

Õpiväljundid

Tunneb lapse sotsiaalse arengu põhimõtteid. Teab käitumisraskuste põhjusi. Oskab rühma meeskonna liikmena toetada lapse positiivse käitumise kujunemist.

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.

Koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.

Maht

6 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee

Koolitaja

MA Lii Lilleoja