FKC0324 - Google Analytics – veebianalüütika tööriist turundajale
Sihtgrupp
turundajad ja müügijuhid, kes tegelevad oma organisatsiooni veebikeskkonna haldamisega ja kellel on oluline saada turundustegevuste tulemuslikkuse kohta otsest tagasisidet; juhid ja turundusjuhid, kes soovivad Google Analyticsi andmeid kasutada otsuste langetamisel, eesmärkide seadmisel ja tulemuste mõõtmisel.
Eesmärk
Omandada teadmised, kuidas veebianalüütika toimib ja kuidas leida vajalikke andmeid.
Sisu
Google Analytics'i peamised mõõdikud ja nende seadistamine. Tulemuste ja statistika analüüs Google Analyticsis ja vajalike raportite koosamine. Google Analytics kui olulisemaid vahendeid digiturundusega tegelemisel. Analüütika: millised turundustegevused on tulemuslikud, millistest kanalitest tuleb kõige paremaid tulemusi. Google Analyticsi osad, millest on turundajale kõige rohkem kasu. Google Analyticsi vahendid, mis aitavad viia ettevõtte veebianalüütika uuele tasemele.
Eeldused
isiklik või töösülearvuti; Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Analytics kontodele
Õpiväljundid
analüüsib põhjalikult ja mõistab Google Analyticsiga kogutavaid andmeid, et selle tulemusena vastu võtta otsuseid, mis mõjutavad äritulemusi.
Koolitaja kompetentsus
valdkonna tundmine vähemalt MA tasemel
Maht
18 akadeemilist tundi
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Mailis Štrik, 6199908, mailis.strik@tlu.ee