FKC0324 - Google Analytics – veebianalüütika tööriist turundajale

Sihtgrupp

turundajad ja müügijuhid, kes tegelevad oma organisatsiooni veebikeskkonna haldamisega ja kellel on oluline saada turundustegevuste tulemuslikkuse kohta otsest tagasisidet; juhid ja turundusjuhid, kes soovivad Google Analyticsi andmeid kasutada otsuste langetamisel, eesmärkide seadmisel ja tulemuste mõõtmisel.

Eesmärk

Omandada teadmised, kuidas veebianalüütika toimib ja kuidas leida vajalikke andmeid.

Sisu

Google Analytics'i peamised mõõdikud ja nende seadistamine. Tulemuste ja statistika analüüs Google Analyticsis ja vajalike raportite koosamine. Google Analytics kui olulisemaid vahendeid digiturundusega tegelemisel. Analüütika: millised turundustegevused on tulemuslikud, millistest kanalitest tuleb kõige paremaid tulemusi. Google Analyticsi osad, millest on turundajale kõige rohkem kasu. Google Analyticsi vahendid, mis aitavad viia ettevõtte veebianalüütika uuele tasemele.

Eeldused

isiklik või töösülearvuti; Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Analytics kontodele

Õpiväljundid

analüüsib põhjalikult ja mõistab Google Analyticsiga kogutavaid andmeid, et selle tulemusena vastu võtta otsuseid, mis mõjutavad äritulemusi.

Koolitaja kompetentsus

valdkonna tundmine vähemalt MA tasemel

Maht

18 akadeemilist tundi

Korraldaja

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Mailis Štrik, 6199908, mailis.strik@tlu.ee

Koolitaja