LTC0425 - Süsteemse peretöö alused
Sihtgrupp
Kunstiteraapiate õppekava lõpetanud, kes soovivad saada teadmised ja oskused kunstipõhise peretöö rakendamiseks lastega peredega; neile, kel tuleb oma töös aitaja rollis kokku puutuda peredega.
Eesmärk
omandada algteadmised perekonna kui süsteemi mõistmiseks ja süsteemse mõtlemise arendamiseks; tutvuda pereteraapia alusteooriate ja põhiliste lähenemistega.
Sisu
Perekonna mõiste. Perekonna kujunemine, arengufaasid ja kriisid eri arengufaasides. Süsteemse lähenemise alusteooriad: M. Bowen, S. Minuchin ja Milano koolkond, nende lähenemised. Perekonna analüüs.
Eeldused
Kunstiteraapiate õppekava lõpetanud; huvi süsteemse pereteraapia ja kunstipõhise peretöö meetodite ja tehnikate vastu; valmisolek õppida omakogemuse kaudu rühmas; valmisolek ja võimalused sooritada iseseisvaid peretöid lastega peredega.
Õpiväljundid
On saanud algteadmised süsteemse lähenemise põhiolemusest, alusteooriatest, põhilistest lähenemistest.
Õpikeskkond
õppetööks vajaliku sisustusega õppeklass
Koolitaja kompetentsus
Eesti Pereteraapia Kooli pereteraapia koolitajad- suprviisorid
Maht
104 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Kadri Herde, 639 1752, kadri.herde@tlu.ee