HRC0099 - Muutunud õpikäsitus: teooria ja praktika

Sihtgrupp

õpetajad

Eesmärk

saada ülevaade täiskasvanust lähtuvast, lapsekesksest, lapsest lähtuvast ja lapse juhitud kasvatusest ning teadmised, et analüüsida oma tegevuse vastavust uuenenud õpikäsitusega.

Sisu

Erinevad õpikäsitused - mis on mis? Õppe- ja kasvatustegevuse vastavusse viimine uuenenud õpikäsitusega.

Eeldused

töö õpetajana

Õpiväljundid

oskab eristada õpikäsitusi; näeb võimalusi oma senise tegevuse muutmiseks uuenenud õpikäsituse valguses.

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise.

Koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.

Maht

4 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee

Koolitaja

PhD Maire Tuul