HRC0099 - Muutunud õpikäsitus: teooria ja praktika
Sihtgrupp
õpetajad
Eesmärk
saada ülevaade täiskasvanust lähtuvast, lapsekesksest, lapsest lähtuvast ja lapse juhitud kasvatusest ning teadmised, et analüüsida oma tegevuse vastavust uuenenud õpikäsitusega.
Sisu
Erinevad õpikäsitused - mis on mis? Õppe- ja kasvatustegevuse vastavusse viimine uuenenud õpikäsitusega.
Eeldused
töö õpetajana
Õpiväljundid
oskab eristada õpikäsitusi; näeb võimalusi oma senise tegevuse muutmiseks uuenenud õpikäsituse valguses.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise.
Koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
4 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee
Koolitaja
PhD Maire Tuul