HKC0029 - Pädevuspõhine õpe ja õppimist toetav hindamine

Sihtgrupp

Üldhariduskoolide õpetajad, õppealajuhatajad

Eesmärk

toetada õpetaja ametialast arengut tänapäevase õppeprotsessi läbiviimise, üldpädevuste kujundamise ja õppimist toetava hindamise vallas, õppida vastavalt sellele õpikeskkonda kujundama ja õppijat aktiviseerivaid õppemeetodeid rakendama; mõtestada koolitervikliku lähenemise ja kolleegidega koostöö olulisust üldpädevuste kujundamisel ja õppimist toetava hindamise rakendamisel.

Sisu

Tänapäevane õppeprotsess ja selle läbiviimine. Õppimist toetava hindamise olemus. Riiklik õppekava õppimisttoetavast hindamisest. Kooliterviklik lähenemine üldpädevuste kujundamisele ja õppimist toetavale hindamisele, võimalused õpetajate koostööks. Tänapäevased õppemeetodid üldpädevuste kujundamise ja õppimist toetava hindamise teenistuses. Kaaslasehindamine. Õpilaste eelhindamine, vahehindamine ja enesehindamine. Toetava tagasiside andmine. Kolleegi tunni vaatlus ja analüüs. Edasise koolitusvajaduse teadvustamine.

Eeldused

õpetaja amet

Õpiväljundid

- tunneb tänapäevase õpetamise põhimõtteid;
- oskab rakendada üldpädevuste kujundamisel ja õppimist toetaval hindamisel erinevaid õppijaid aktiviseerivaid õppemeetodeid;
- oskab analüüsida kolleegi tundi tänapäevastest õpetamise põhimõtetest lähtuvalt;
- on teadlik oma edasisest koolitusvajadusest.

Õpikeskkond

Haapsalu kolledž

Koolitaja kompetentsus

koolitaja kogemusega oma valdkonna ekspert

Maht

52 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haapsalu kolledž, Tiina Alasoo, 4720243, koolitus@hk.tlu.ee

Koolitaja