HRC0077 - Muutunud õpikäsitus lasteaias ja perekasvatuses – mis muutub ja miks muutub?
Sihtgrupp
lasteaia õpetajad, juhid, lastega töötavad inimesed
Eesmärk
saada ülevaade muutunud õpikäsituse sisust ja muutumise vajadusest alushariduse kontekstis.
Sisu
Muutunud õpikäsituse sisu ja muutumise vajaduse põhjused - õppija individuaalsus, muutunud õppija, muutuv keskkond, uuenenud teadmised ja alushariduse uunenev sisu. Õpikäsituse muutust toetav õppekorraldus lasteaias. Õpetaja muutuste eestvedajana.
Eeldused
puuduvad
Õpiväljundid
teab õppimise alusprotsesse, oskab neid õppimise toetamisel ja õpikeskkonna kujundamisel arvestada; oskab leida lahendusi õpikäsituse muutust toetavatele õppekorralduslikele küsimustele õppimise aluseks olevatest protsessidest lähtuvalt.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.
Koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
6 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee