HKC0049 - Õpetaja professionaalse arengu toetamine lähtuvalt õppetunni vaatlusest I

Sihtgrupp

üldhariduskoolide õppealajuhatajad

Eesmärk

saada tuge ametialaseks arenguks õpetaja või õppealajuhatajana tänapäevase õppeprotsessi läbiviimise, üldpädevuste kujundamise ja õppimist toetava hindamise vallas, et osata analüüsida õppetundi; õppida andma tagasisidet tunni vaatluse põhjal, et toetada õpetajat eneserefleksiooni ja eneseanalüüsi harjumuste kujunemisel.

Sisu

Tunni vaatlus kui kahepoolne infovahetus. Õppimist toetava hindamise strateegiad. Üldpädevuste kujundamise põhimõtted. Tunni vaatlus lähtuvalt üldpädevuste kujundamisest ja õppimist toetavast hindamisest. Õppetunni analüüs ja õpetaja professionaalset arengut toetava tagasiside andmine.

Eeldused

kuulumine sihtrühma

Õpiväljundid

tunneb üldpädevuste kujundamise ja õppimist toetava hindamise põhimõtteid ja oskab vastavalt sellele õppetundi analüüsida; teab, kuidas anda tagasisidet õppimist toetavast õppeprotsessi juhtimisest.

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalusi.

Koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, üldhariduskooli õpetaja staaž vähemalt 5 aastat, õppealajuhataja staaž vähemalt 5 aastat.

Maht

26 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haapsalu kolledž, 4720240, kolledz@hk.tlu.ee

Koolitaja

Ene Hiiepuu