HRC0428 - Kooli alguses õppija taseme hindamine: vahendi ülesanne ja kasutamine

Sihtgrupp

hindamisvahendi kasutajad

Eesmärk

Saada ülevaade kooli alguse hindamisvahendi teoreetilisest taustast ja ülesannetest ning õpilaste hindamise protseduurist.

Sisu

Kooli alguse hindamisvahendi loomise eesmärk ja ülesehitus. keele- ja matemaatikapädevust, nende valdkondade alate tajutud võimekust ja enesekindlust ning kognitiivseid võimeid hindavad ülesanded; õpilase oskuste hindamise läbiviimine; hindamise korraldus.

Eeldused

puuduvad

Õpiväljundid

omab ülevaadet hindamisvahendi struktuurist ja ülesannetest; teab, kuidas viia läbi hindamist.

Õpikeskkond

Õpe toimub koolituseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele

Koolitaja kompetentsus

magistrikraad, koolitajana töötamise kogemus vähemalt 5 aastat

Maht

4 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199 774, riina.stahl@tlu.ee

Koolitaja

Piret Soodla