HRC0428 - Kooli alguses õppija taseme hindamine: vahendi ülesanne ja kasutamine
Sihtgrupp
hindamisvahendi kasutajad
Eesmärk
Saada ülevaade kooli alguse hindamisvahendi teoreetilisest taustast ja ülesannetest ning õpilaste hindamise protseduurist.
Sisu
Kooli alguse hindamisvahendi loomise eesmärk ja ülesehitus. keele- ja matemaatikapädevust, nende valdkondade alate tajutud võimekust ja enesekindlust ning kognitiivseid võimeid hindavad ülesanded; õpilase oskuste hindamise läbiviimine; hindamise korraldus.
Eeldused
puuduvad
Õpiväljundid
omab ülevaadet hindamisvahendi struktuurist ja ülesannetest; teab, kuidas viia läbi hindamist.
Õpikeskkond
Õpe toimub koolituseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele
Koolitaja kompetentsus
magistrikraad, koolitajana töötamise kogemus vähemalt 5 aastat
Maht
4 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199 774, riina.stahl@tlu.ee
Koolitaja
Piret Soodla