HRC0087 - Õppija eneseanalüüsi toetamine praktika käigus
Sihtgrupp
kutsekooli ja /või ülikooli õppeasutusepoolsed praktikajuhendajad
Eesmärk
arendada enese tagasisidestamise oskusi, et efektiivsemalt suunata õppijat oma tegevust analüüsima.
Sisu
Praktika juhendamise olemus ja eesmärk. Praktika juhendaja roll, vastutus ja ülesanded. Suhetel põhinev õppimine: usaldussuhte loomine, tagasiside andmist võimaldava keskkonna loomine. Eneseanalüüsi toetav ja jõustav tagasiside. Jundaja oskused ehk "tööriistakast" õppija eneseanalüüsi toetamisel.
Eeldused
kuulumine sihtrühma
Õpiväljundid
teadvustab oma rolli, vastutust ja ülesandeid praktika juhendajana; oskab luua professionaalset arengut toetavat õpikeskkonda; suunab õppija eneseanalüüsi; teadvustab enda oskusi ja arenguvajadusi eneseanalüüsi toetajana.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise.
Koolitaja kompetentsus
Koolitajate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
8 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee