HRC0087 - Õppija eneseanalüüsi toetamine praktika käigus

Sihtgrupp

kutsekooli ja /või ülikooli õppeasutusepoolsed praktikajuhendajad

Eesmärk

arendada enese tagasisidestamise oskusi, et efektiivsemalt suunata õppijat oma tegevust analüüsima.

Sisu

Praktika juhendamise olemus ja eesmärk. Praktika juhendaja roll, vastutus ja ülesanded. Suhetel põhinev õppimine: usaldussuhte loomine, tagasiside andmist võimaldava keskkonna loomine. Eneseanalüüsi toetav ja jõustav tagasiside. Jundaja oskused ehk "tööriistakast" õppija eneseanalüüsi toetamisel.

Eeldused

kuulumine sihtrühma

Õpiväljundid

teadvustab oma rolli, vastutust ja ülesandeid praktika juhendajana; oskab luua professionaalset arengut toetavat õpikeskkonda; suunab õppija eneseanalüüsi; teadvustab enda oskusi ja arenguvajadusi eneseanalüüsi toetajana.

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise.

Koolitaja kompetentsus

Koolitajate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.

Maht

8 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee

Koolitaja