HRC0116 - Uuenenud õpikäsituse väljakutsed

Sihtgrupp

õpetajad

Eesmärk

mõista uuenenud õpikäsituse väljakutseid ning näha võimalusi enda professionaalseks arenguks

Sisu

Täiskasvanust lähtuv, lapsekeskne, lapsest lähtuv ja lapse juhitud kasvatus. Oodatavad muutused õpetaja igapäevatöös lähtuvalt uuenenud õpikäsitusest (planeerimine ja eesmärgistamine, projektõpe, meeskonnatöö jms). Keskkond kui kolmas õpetaja. Dokumenteerimine kui õppimise juhtimise alus.

Eeldused

töö õpetajana

Õpiväljundid

Koolitusel osalenu:
• suudab üksteisest eristada õpikäsitusi,
• näeb võimalusi oma senise tegevuse muutmiseks uuenenud õpikäsituse valguses;
• mõistab arendava keskkonna loomise ning dokumenteerimise vajalikkust ja võimalusi.

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.

Koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Koolitajate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetentsus, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.

Maht

16 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199 774, riina.stahl@tlu.ee

Koolitaja

PhD Maire Tuul