HRC0116 - Uuenenud õpikäsituse väljakutsed
Sihtgrupp
õpetajad
Eesmärk
mõista uuenenud õpikäsituse väljakutseid ning näha võimalusi enda professionaalseks arenguks
Sisu
Täiskasvanust lähtuv, lapsekeskne, lapsest lähtuv ja lapse juhitud kasvatus. Oodatavad muutused õpetaja igapäevatöös lähtuvalt uuenenud õpikäsitusest (planeerimine ja eesmärgistamine, projektõpe, meeskonnatöö jms). Keskkond kui kolmas õpetaja. Dokumenteerimine kui õppimise juhtimise alus.
Eeldused
töö õpetajana
Õpiväljundid
Koolitusel osalenu:
• suudab üksteisest eristada õpikäsitusi,
• näeb võimalusi oma senise tegevuse muutmiseks uuenenud õpikäsituse valguses;
• mõistab arendava keskkonna loomise ning dokumenteerimise vajalikkust ja võimalusi.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.
Koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Koolitajate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetentsus, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
16 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199 774, riina.stahl@tlu.ee
Koolitaja
PhD Maire Tuul