HKC0095 - Digivahendid õppeprotsessis: lapsed liikuma!
Sihtgrupp
Lasteaiaõpetajad
Eesmärk
tutvuda võimalustega digivahenditel baseeruvate liikumismomentide lõimimiseks rühma tegevustesse;
luua digitaalsetele vahenditele baseeruvaid liikumistegevusi; teadvustada liikumise kasutegurit õppeprotsessi läbiviimisel;
saada tuge rakendamaks digitaalseid vahendeid liikumismomentide läbiviimiseks päevategevustes; luua liikumisalane lingikogu.
Sisu
Liikumise mõju lapse arengule. Digivahendid kui võimalus tegevuste aktiviseerimiseks.
Demonstratsioon. Praktiline tegevus, füüsiline liikumine - erinevate digitaalsete programmide tutvustamine liikumishetkede loomiseks (Youtube kanalid, LearningApps, esitlused, Wordwall, BouncyBalls jne)
Loomine. Praktiline töö individuaalselt ja grupis - liikumishetkede loomine kasutades erinevaid tarkvarasid.
Demonstratsioon. Praktiline tegevus, füüsiline liikumine nutivahendi abil (Actionbound, QR kood, Appsgeyser jne).
Materjalide korje ja struktureerimine. Lingikogu loomine - liikumisega seotud tegevuste korje.
Eeldused
Õppija omab meilikontot, oskab kasutada internetti (failide, eelkõige piltide, üles- ja allalaadimine, lehekülgede avamine ja sulgemine).
Õpiväljundid
- valib sobiva digitaalse vahendi või programmi liikumishetke läbiviimiseks;
- loob liikumishetki sobiva programmi või tarkvaraga;
- teab erinevatest võimalustest tegevuste aktiviseerimiseks digivahendite abil;
- integreerib liikumishetki oma rühma päevakavasse;
- omab struktureeritud ülevaadet liikumisalaste tegevuste kohta (lingikogu).
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased ja õppimist toetavad õpperuumid ning e-õpikeskkond.
Koolitaja kompetentsus
Tehnikateaduste magister, haridustehnoloogia. Rakenduslik kõrgharidus, alushariduse pedagoogika.
Maht
26 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haapsalu kolledž, koolitus@hk.tlu.ee, 4720243
Koolitaja
Airi Aavik