LTC0295 - Arendavad kunstiteraapia ülesanded koolitunnis rakendamiseks
Sihtgrupp
Õpetajad, koolipsühholoogid, sotsiaalpedagoogid, eripedagoogid jt koolis töötavad spetsialistid.
Eesmärk
saada praktiline kogemus lihtsate kunstiteraapia ülesannete kasutamisest õppetundides lähtuvalt riiklikust õppekavast.
Sisu
Kunstiteraapia mõiste ja erinevus kunstiõpetaja tööst. Põhimõtted õpilaste loovuse, eneseväljendusoskuse, positiivse enesehinnangu, koostöövalmiduse ja heade suhete loomise toetamisel. Eetilised aspektid kunstiteraapiliste ülesannete rakendamisel.
Eeldused
Huvi täiendada oma erialast tööd loominguliste töövõtetega. Koolitusel osalemiseks ei ole vaja varasemat loomingulist ettevalmistust, koolitusel osalejaid julgustatakse oma loomingulisi oskusi arendama.
Õpiväljundid
teab kunstiteraapial põhinevate lihtsate ülesannete õppetundides rakendamise üldisi põhimõtteid;
omab omakogemust sotsiaalsete ja kognitiivsete oskuste arendamisest, keskendumisvõime arendamisest ja tunnete väljendamisest kunstiteraapilise ülesande kaudu
Õpikeskkond
õppetööks vajalike kunstivahendite ja esitlustehnikaga 20-kohaline, mis toetab rühmatöö õppemeetodit
Koolitaja kompetentsus
loovterapeut, visuaalkunstiteraapia lektor
Maht
5 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Kadri Herde, 6391752, kadri.herde@tlu.ee