HRC0148 - VEPA – võimalus sotsiaalsete oskuste õppimiseks
Sihtgrupp
õpetajad
Eesmärk
jagada praktikakogemusi VEPA (VEel PArem) programmi raames tegevõpetajana ja koolimentorina.
Sisu
VEPA käitumisoskuste mängu teoreetiline põhjendus ja uuringud. VEPA metoodika tutvustus ja põhiterminid. Käitumisoskuste mängu eesmärgid, mõju, tõenduspõhisus. VEPA printsiibid ja elemendid (pill, kell, kiidud, memme vigurid jne). VEPA tõenduspõhisuse viis printsiipi. Metoodika rakendamise 10 sammu. VEPA käitumisoskuste mängu mängimine. VEPA märguanded ja reeglid.
Eeldused
kuulumine sihtrühma
Õpiväljundid
tunneb VEPA käitumisoskuste mängu metoodikat;
oskab õpikeskkonna kujundamisel rakendada VEPA põhimõtteid
Õpikeskkond
Kursusel kasutatakse IKT vahendeid ja veebikeskkondi, mis arendavad läbivalt õpetaja haridustehnoloogilisi pädevusi (lähtuvalt ISTE digipädevuste standardist).
Koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 3 aastat, valdkonnas tegustemise kogemus vähemalt 5 aastat.
Maht
5 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Külli Rauk, 6199523, kyllira@tlu.ee