HRC0148 - VEPA – võimalus sotsiaalsete oskuste õppimiseks

Sihtgrupp

õpetajad

Eesmärk

jagada praktikakogemusi VEPA (VEel PArem) programmi raames tegevõpetajana ja koolimentorina.

Sisu

VEPA käitumisoskuste mängu teoreetiline põhjendus ja uuringud. VEPA metoodika tutvustus ja põhiterminid. Käitumisoskuste mängu eesmärgid, mõju, tõenduspõhisus. VEPA printsiibid ja elemendid (pill, kell, kiidud, memme vigurid jne). VEPA tõenduspõhisuse viis printsiipi. Metoodika rakendamise 10 sammu. VEPA käitumisoskuste mängu mängimine. VEPA märguanded ja reeglid.

Eeldused

kuulumine sihtrühma

Õpiväljundid

tunneb VEPA käitumisoskuste mängu metoodikat;
oskab õpikeskkonna kujundamisel rakendada VEPA põhimõtteid

Õpikeskkond

Kursusel kasutatakse IKT vahendeid ja veebikeskkondi, mis arendavad läbivalt õpetaja haridustehnoloogilisi pädevusi (lähtuvalt ISTE digipädevuste standardist).

Koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 3 aastat, valdkonnas tegustemise kogemus vähemalt 5 aastat.

Maht

5 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Külli Rauk, 6199523, kyllira@tlu.ee

Koolitaja