IKC0084 - Arenguvestlus lasteaias kui koostöövorm lapsevanemaga
Sihtgrupp
Koolieelse lasteasutuse õpetajad
Eesmärk
omandada põhioskused ning kujundada valmisolek ja kompetentsus lapse arengu jälgimiseks, hindamiseks ja tagasisidestamiseks ning koostööks lapsevanemaga
Sisu
Arenguvestluse eesmärgid õpetajale ja lapsevanemale, arenguvestluse protsess ning läbiviimine. Arenguvestluse ettevalmistamine: küsimuste ja ajaplaani koostamine; lapsevanemale teatamine. Lapse arengu jälgimisel ja fikseerimisel kasutatavad võtted. Vestluse läbiviimine. Suhtlemistasandid erinevates suhtlussituatsioonides. Aktiivne kuulamine. Vestluse tulemuste kasutamine oma töös, nende analüüs. Tagasiside andmine lapsevanemale.
Eeldused
Koolieelse lasteasutuse õpetajad
Õpiväljundid
- tunneb koolieelses eas lapse arengut;
- teab arenguvestluse kavandamise, läbiviimise, tagasisidestamise põhimõtteid ning rakendab oskusi praktikas;
- oskab luua positiivseid suhteid ja koostöövõimalusi lastevanematega
Õpikeskkond
Tagatud on kaasaegsed, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.
Koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
12 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusinnovatsiooni keskus, Irina Birjukova, 6199520, 53428566, irina.birjukova_01@tlu.ee