LTC0345 - Muusika ja muusikaliste tegevuste kasutamise meetodid ning tehnikad
Sihtgrupp
Õpetajad ja eripedagoogid, kes on huvitatud muusika ja muusikaliste tegevuste rakendamisest õpetamisel erinevate vajaduste ja eripäradega õpilastega nii klassiruumis kui individuaaltöös.
Eesmärk
oskab õpetamisprotsessis kasutada muusikapõhiseid meetodeid, tehnikaid ja harjutusi.
Sisu
Lühike teoreetiline ülevaade muusika toime üldistest seaduspärasustest. Muusika ja muusikaliste tegevuste abil õpetamise meetodid. Teoreetiline ülevaade muusika funktsioonidest klassiruumis. Praktiline omakogemus, kuidas muusikapõhiste tegevustega toetada õpilaste õpimotivatsiooni ja emotsionaalset seisundit ning üldpädevuste ja uute, õppekavapõhiste teadmiste ja oskuste omandamist.
Eeldused
Töötamine eripedagoogina või õpetajana
Õpiväljundid
Koolituse tulemusel on saanud ülevaate muusika mõjust inimesele ja selle funktsioonidest klassiruumis; teab ja kasutab muusikapõhiseid meetodeid, tehnikaid ja harjutusi õpetamisprotsessis; mõtestab muusikapõhiste meetodite, tehnikate ja harjutuste kasutegurit ja piiranguid lähtuvalt õpilaste vajadustest ja õppekava eesmärkidest lähtuvalt.
Õpikeskkond
20-kohaline projektori ja pabertahvliga ruum, mis toetab rühmatöö õppemeetodit.
Koolitaja kompetentsus
Muusikaterapeut, praktilises töös erivajadustega lastega ja noortega muusikateraapia rakendaja.
Maht
52 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Kadri Herde, 639 1752, kadri.herde@tlu.ee