DTC0122 - Digivahendite abil õppe diferentseerimise võimalused erivajadustega õpilastele
Sihtgrupp
põhikooli I - III kooliastme õpetajad ja tugispetsialistid jt
Eesmärk
omandada täiendavaid teadmisi tööst erivajadustega õpilastega, õppematerjali diferentseerimisest ja teostamisest digivahendite võimalustega.
Sisu
Diferentseerimine. E-keskkondade rakendamine diferetseerimisel. Õppetöö planeerimine, pidades silmas diferentseerimist. Diferentseerimise võimalused: ristsõnade koostamised, sõnasalatid, lünktekstid Canva, Wordwall, LearningApps, H5P rakendamine jt. E-portfoolio koostamine. Individuaalsed õpirajad
Eeldused
õpetajana või tugispetsialistina töötamine
Õpiväljundid
tunneb diferentseerimise põhimõtteid; valib vastavalt situatsioonile sobivaid e-keskkondi ja loob nendes eri tasemetel ülesandeid.
Õpikeskkond
kontaktõpe ja praktilised ülesanded veebikeskkonnas Zoom. Iseseisva töö teostamine õpitud e-keskkondi kasutades.
Koolitaja kompetentsus
vähemalt magistrikraad, valdkonna ekspert, täiskasvanute koolitamise kogemus
Maht
18 akadeemilist tundi
Korraldaja
Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, 6409428, kersti.maidra@tlu.ee
Koolitaja
Kristiina Vaikmets