TKC0012 - Erivajadustega laste toetamine koolieelses lasteasutuses
Sihtgrupp
koolieelsete lasteasutuste õpetajad
Eesmärk
kujundada valmisolek ja täiendada kompetentsust tööks hariduslike erivajadustega lastega koolieelses lasteasutuses.
Sisu
Ülevaade laste hariduslikest erivajadustest. Varajane märkamine ja sekkumine meeskonnatööna.
Erivajaduste põhjused ja nende arvestamine sobiva arengukeskkonna loomisel. Muukeelsus kui erivajaduste põhjus ja/või võimendaja.
Erivajadustega laste arengu suunamine ja toetamine. Osaoskuste arendamine.
Õpetaja pedagoogiline kompetentsus meeskonnatöös HEV lapse tugivõrgustiku loomisel. Koostöö lapsevanematega.
Eeldused
Õpiväljundid
oskab määratleda lapse hariduslikke erivajadusi (HEV); teeb koostööd teiste ekspertidega; oskab koostada individuaalset arenduskava; oskab kohandada tegevusi vastavalt lapse arengutasemele; teab täiendava info võimalusi HEV laste arengu toetamiseks.
Maht
78 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusinnovatsiooni keskus, Irina Birjukova, 6199 520, irina.birjukova@tlu.ee