IFI7084.DT - Haridustehnoloogia koolis
 
õppeaine kood IFI7084.DT
vana ainekood IFI7084
õppeaine nimetus eesti k Haridustehnoloogia koolis
õppeaine nimetus inglise k Educational Technology In School
õppeaine maht EAP 4.00
orienteeriv kontakttundide maht 12
õpetamise semester sügis
kontrollivorm arvestus
2023/2024 kevadsemestri õppejõud Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
õppeaine eesmärgid eesti k Kursuse eesmärk on: Anda ülevaade haridustehnoloogia kasutamise võimalustest koolis ja õpetaja professionaalses praktikas, arendada läbi praktiliste loov- ja koostööülesannete erinevaid õpetaja haridustehnoloogilisi pädevusi ning kaasata õppijad professionaalse õpikogukonna tegevustesse toetamaks nende enesearengut õpetajana.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k Kolmel kontakttunnil sooritatakse aktiivseid loovtegevusi nii individuaalselt kui rühmatööna. Iseseisva praktiseerimise ja iseõppimise vormis tutvutakse läbi veebipõhiste õppematerjalide, aktiivse diskussiooni ja refleksiooniülesannete haridustehnoloogia õppetöös kasutamise teoreetiliste seisukohtadega.
iseseisev töö eesti k Kursusel tuleb iseseisvalt ja koostöös õppida, reflekteerida ja teha digivahenditega loovülesandeid.
õppeaine õpiväljundid eesti k. - kasutab oma pedagoogilisi ja aineteadmisi ning digitehnoloogiat, et kavandada, arendada ja analüüsida õppeprotsessi ning õpitulemuste hindamisviise digivahendite abil, taotledes õppijate digipädevuste saavutamist ja arendades õppijate õpioskusi, loovust ja innovatsiooni;
- demonstreerib teadmisi, oskusi ja töövõtteid, mis on omased innovaatilisele professionaalile digitaalses ühiskonnas;
- teab ja oskab suunata digiühiskonnas kodanikuna käitumist;
- parendab oma digipädevusi õpetajana ja teeb loovat koostööd professionaalses kogukonnas.
hindamismeetodid eesti k Arvestatud tulemuse saamiseks peab üliõpilane kursuse käigus: nõuetekohaselt sooritama individuaalsed (2) ja rühma ülesande (1). Loomeülesanded sooritatakse oma valitud keskkondades (sh. blogi) ja ülesandeid esitatakse arvestuseks eDidaktikumis.

Arvestuse saamiseks vajalikud miinimumnõuded:
On planeerinud enda kui õpetaja digipädevuste arengut vastavalt pädevuste lüngale
On loonud interaktiivse avatud sisulitsentsiga 1 uurimusliku õpiobjekti ja see on esitatud ja kättesaadav eDidaktikumist ja läbi arutanud selle seminaris oma ainevaldkonna õpetajatega
On koostöös eri ainete õpetajatega loonud ja eDidaktikumis esitlenud innovaatilist õpitegevuse stsenaariumi ja läbi arutanud selle seminaris oma ainevaldkonna õpetajatega
vastutav õppejõud Kai Pata
lisainfo eesti keeles (2000 tähemärki) Kursusel tuleb iseseisvalt ja koostöös õppida, reflekteerida ja teha digivahenditega loovülesandeid.
1. Enesearengu planeerimine digipädevuste osas
2. Individuaalne ülesanne: Interaktiivse uurimusliku õpiobjekti loomine
3. Rühmatöö: Innovaatilise õpitegevuse stsenaariumi loomine laiendatud õpikeskkonnas (sotsiaalmeedia, kaardid jt. vahendid omal valikul)

Jooksev info kursuse korralduse kohta õpikeskkonnas eDidaktikum