IFI7154.DT - Interaktiivsete tarkvarasüsteemide loomine
 
õppeaine kood IFI7154.DT
vana ainekood IFI7154
õppeaine nimetus eesti k Interaktiivsete tarkvarasüsteemide loomine
õppeaine nimetus inglise k Developing Interactive Systems
õppeaine maht EAP 5.00
orienteeriv kontakttundide maht 30
õpetamise semester kevad
kontrollivorm arvestus
2023/2024 kevadsemestri õppejõud Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
2024/2025 sügissemestri õppejõud Ei ole õpetamiseks avatud. Vt all õppekava lingi kaudu peaeriala all nominaaljaotuse ajakava.
õppeaine eesmärgid eesti k Aine eesmärk on arendada tudengite interaktiivsete tarkvarasüsteemide arendamise oskusi keskendudes nutikellade, nutitelefonide, tahvelarvutite ja nuti TV platvormidele.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k Aine annab ülevaate interaktiivsete tarkvarasüsteemide arendamise ehitusplokkidest, integreeritud arendamise keskkondadest, kasutajaliideste arendamise tööriistadest ja lähtekoodi versioonide haldamisest. Aine sisaldab individuaalseid ja rühmaülesandeid, mis annavad osalejatele praktilise kogemuse funktsionaalsete prototüüpide arendamisest. Kursuse osalejaid toetakse nende rühmaprojekti jaoks sobiva platvormi valimisel. Kursuse lõpus peab igal rühmal valmima funktsionaalne prototüüp.

Kursus sisaldab intensiivseid kontakttunde ja kestab 16 nädalat. Kontakttundides keskendutakse interaktiivsete tarkvarasüsteemide põhimõtete uurimisele ja nende rakendamisele praktikas. Loengute vahel hakkavad tudengid töötama oma rühmaprojektide kallal ja loengute ajal on ettenähtud aeg tagasiside andmiseks ja iga rühma töö hindamiseks.

Kursus koosneb järgmistest moodulitest:
• Interaktiivsete tarkvarasüsteemide ehitusplokid;
• Nutitelefonide ja tahvelarvutite rakenduste arendus;
• Nutikellade ja nuti TV-de rakenduste arendus.
iseseisev töö eesti k Tudengid, kellel puudus võimalus osaleda kontakttundides, peavad arendama vähemalt ühe töötava funktsiooni oma rühma prototüübist ja oma tööd kaitsma.
õppeaine õpiväljundid eesti k. - oskab valida sobiva platvormi oma prototüüpide arendamiseks;
- oskab arendada funktsionaalseid prototüüpe;
- oskab töötada rühmades ja jagada programmeerimise ülesandeid meeskonna liikmete vahel.
hindamismeetodid eesti k Lõpphinne koosneb järgmistest osadest:
• 25% - funktsionaalsus
• 25% - oskus
• 25% - originaalsus
• 25% - tegevus GitHub-is
vastutav õppejõud Ilja Šmorgun
lisainfo eesti keeles (2000 tähemärki) Lõpphinne koosneb järgmistest osadest:
• 25% - funktsionaalsus
• 25% - oskus
• 25% - originaalsus
• 25% - tegevus GitHub-is
lisainfo inglise keeles (2000 tähemärki) The final grade will consist of the following:
• 25% - Functionality
• 25% - Skill
• 25% - Originality
• 25% - GitHub Activity