FKC0326 - Kodulehe otsingumootorite optimeerimine ja veebianalüütika

Sihtgrupp

müügijuhid, kes tegelevad oma organisatsiooni veebikeskkonna haldamisega ja kellel on oluline saada turundustegevuste tulemuslikkuse kohta otsest tagasisidet;
juhid ja turundusjuhid, kes soovivad Google Analyticsi andmeid kasutada otsuste langetamisel, eesmärkide seadmisel ja tulemuste mõõtmisel;
töötajad, kes vastutad organisatsiooni veebilehe käekäigu eest ja tahavad saada tulemusi, mille mõju kestaks aastaid.

Eesmärk

Saada selgeks, kuidas teha koduleht otsimootoritele leitavaks. Omandada teadmised, kuidas jälgida tulemusi ja milliseid töövahendeid kasutada, kuidas planeerida oma lehe arengut ja sisu. Tutvuda viisidega, kuidas saavutada häid positsioone otsingutulemustes

Sisu

Millised andmed Google Analyticsi sadadest raportitest on olulised. Google Analyticsist saadud väärustlik infot mida rakendada kodulehe optimeerimisel või turunduskampaaniates, et selle abil suurendada ettevõtte kasumlikkust ja müüki. Millele fokuseerida? Mis toob tulemusi ja mis mitte? Sisemised tööd sisuga: analüüs, strateegia ja tegevuskava, tööriistad. Sisemised tööd tehnilise poolega: standardite kontroll, schema elemendid, 301 suunamised, tehnilised vead ja parandused, tööriistad. Välimised tööd: analüüs, kaardistamine, strateegia ja tegevuskava, tööriistad.

Eeldused

isiklik või töösülearvuti; Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Analytics kontodele

Õpiväljundid

On saanud selgeks põhitõed, parimad praktikad kodulehe optimeerimiseks. Teab, kuidas kasutada eri tehnikaid, et otsingus paremaid positsioone saavutada. Tunneb üht olulisemat kontaktide hankimise vahendit internetiturunduses. Analüüsib põhjalikult ja mõistab Google Analyticsiga kogutavaid andmeid, et selle tulemusena vastu võtta otsuseid, mis mõjutavad äritulemusi.

Koolitaja kompetentsus

valdkonna tundmine vähemalt MA tasemel

Maht

36 akadeemilist tundi

Korraldaja

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Mailis Štrik, 6199908, mailis.strik@tlu.ee

Koolitaja